Monday, March 19, 2007

Percutian di bulan Mac

Pada cuti sekolah, saya dan rakan-rakan saya ke perak untuk lancongan di rumah rehat Adeline. Di rumah rehat Adeline,terdapat banyak pondok yang kecil di situ. Dalam salah satu pondok kecil yang terletak di situ, sebanyak lima daripada kumpulan saya termasuk saya boleh gunakan pondok tersebut untuk tidur untuk tiga malam itu.keesokan pagi, kami ke gua tumpurung untuk mengexplorasi gua tersebut, gua tersebut itu besar dan terdapat banyak gambar binatang, manusia dan macam-macam lagi.Keesokan pagi, Kami jalan ke sebatang sungai untuk jalankan aktiviti kedua saya iatu dinamakan white water rafting. white water rafting memang begitu menarik dan juga menyeramkan kerana kita akan mengggunaka bot tersebut untuk white water itu. Selepas aktiviti tersebut berakhir, Kita pulang balik ke rumah rehat Adeline dan keesokan pagi itu kami pulang ke singapura.

No comments: