Tuesday, February 20, 2007

Pada hari cuti sekolah, saya pergi ke johor bahru membeli barabg barang. Selepas Berapa minit darai kastam johor, Sampai juga saya dan keluarga saya ke pusat membeli belah Angsana.Di pusat membeli belah Angsana, Saya dan keluarga saya ke Restoran Merrybrown untuk makan pagi.Kami makan ayam goreng, Roti dan barbagai makanan lagi.Selepas makan pagi, Saya dan bapa saya pergi ke kedai sukan untuk beli grip untuk racket badminton saya.Kami juga ke kedai roti yang dinamakan Dunkin Doghnuts untuk beli donut dan juga roti disapu dengan tuna.Kami juga pergi ke kedai menjual cd untuk membeli cerita Cicak-Man dan juga cerita Pearl Harbour.Selepas penat membeli belah di Angsana, kami pergi ke stesen minyak Carltex untuk memeli makanan ringan dan juga untuk mengisi minyak. Selepas mengisi minyak, kami ke gerai makanan untuk makan prata dan mutarbak,kami juga minum air milo dinosaur yang dihiasi dengan serbuk milo dan manik-manik.Selepas penat membeli belah di Johor Bahru,Kami pulang ke Singapura.Hari itu ialah hari yang seronok sekali.

No comments: