Wednesday, August 12, 2009

Kehidupan keluarga saya dan famili susah dan kami mempunyai banyak masalah kewangan untuk makan dan juga membayar bil. Mereka sanggup mengorbankan untuk saya supaya saya dapat kehidupan yang lebih baik dan senang. Walaupun, kasih-sayang ibubapa saya kuat, mereka dapat menyerahkan diri saya kepada sebuah pasangan yang kaya. Saya menjalin hubungan yang mesra terhadap pasangan itu. Pada waktu itu, saya dapat lancarkan hidupan saya dengan pasangan itu, saya hidup dengan mewah dan kaya, kehidupan saya cerah dan senang.Saya dapat kerja yang baik dan stabil. Apabila saya bekerja, saya kerja dengan bertungkus-lumus dan saya adalah seorang yang rajin.Saya dapat menjadi CEO masyarakat dan saya adalah seorang yang berjaya. Pada suatu hari, ketika saya sedang memandu di jalan raya, tiba-tiba saya terasa dentuman yang kuat di kepala saya. Saya pitam dan tidak sedar diri. Hanya saya dapat dengar bunyi kemalangan dan retakan cermin dan juga letupan. Deruman enjin melanggar gegendang telingaku. Saya pengasan.

No comments: